Wel een concept, nog geen naam? We got you. We bedenken een naam die de lading van jouw merk dekt. Zo een die goed blijft plakken. En makkelijk uit te spreken is. En waarvan de domeinnaam nog beschikbaar is. Er komt heel wat bij kijken, daarom pakken we het grondig aan. Jij moet enkel nog kiezen.
What’s in a name?
Best veel als het je merknaam is. Zelf een passende naam voor je bedrijf bedenken (ook wel name branding genoemd) is niet altijd evident. We starten een uitgebreid onderzoeksproces naar strategische en creatieve namen die uniek zijn binnen de sector waarin jij actief bent. Daarbovenop bekijken we of de domeinnaam (www.jouwnaamhier.be) nog beschikbaar is met de nodige extensies (.be, .eu, .com …). Want bij een sterke naam hoort een helder webadres.
Je krijgt van ons vervolgens een uitgebreide presentatie met meerdere namen, gevarieerd en voorzien van de nodige argumentatie. Keuze genoeg!
Een woordje extra
Soms kan een naam een extra woordje uitleg gebruiken. Dat doen we met een krachtige baseline. Zo is het voor de doelgroep sneller duidelijk waar jouw merk voor staat en wat je aanbiedt.
Bijvoorbeeld:
Middelbare school De Wingerd: Word wie je bent
Restaurant Karel de Stoute: Waar foodlovers hun hart ophalen
Restaurant MOOD: Good food, good times
Manuus: Wonen op maat
Ghost kitchen The Hangry Club: Kitchen on demand
En dan ben je vertrokken. Klaar voor een meeslepend merkverhaal!
↘
“Top marketingbureau van A tot Z!” — Andreas Block, OSKO