Dat heb je met verhalen. Die moeten verteld worden, en zeker dat van jou. Daarvoor heb je woorden nodig, maar niet eender welke woorden. De juiste. Wij voorzien je merk van de taal die het nodig heeft om je doelgroep in actie te krijgen. En avant!
Verkopen zonder uitleg te verkopen
Copywriting is een creatieve evenwichtsoefening om met weinig woorden een krachtig verhaal te brengen. Daarbij is zowel duidelijkheid als emotie belangrijk. Want beslissingen maken doen we niet alleen met ons verstand. Raak je de juiste snaar bij de doelgroep? Dan heb je misschien wel een heel leven aan vertrouwen gewonnen.
Wij wikken en wegen de woorden voor jou:
Baselines en slogans
Webcopy, met aandacht voor SEO
Blogberichten
Social media captions
Advertenties, print en digitaal
Nieuwsbrieven
Brochures, uitnodigingen, folders ...
… Als het maar woorden nodig heeft.
Je verbale huisstijl
Hoe inspireer je jouw doelgroep? Hoe neem je ze virtueel bij de hand en begeleid je hen naar de kassa, naar je winkel, naar de reservatieknop? Hoe vertel je je verhaal op een niet mis te verstane manier?
Juist, met een duidelijke stem en klare taal. Hetzelfde geldt voor je merk. Welke woorden gebruik jij? Waar leg je de nadruk? Hoeveel vertel je en op welk tempo? We helpen je met plezier bij de bepaling van de verbale identiteit en tone of voice van je merk. Met die guidelines kan iedereen bij je bedrijf dan verder aan de slag en zo spreken jullie allemaal dezelfde taal.
↘
“Geweldige hulp bij de opstart van onze horecazaak. Werkten samen met ons het totaalplaatje uit. Begeleiding bij story, visitekaartje, logo, website, SEO en nog zoveel meer. Tof, creatief en professioneel team.” — Nicolas Gouwy, Mood