SkinicalLooking fresh. Dermadent, de praktijk voor esthetische huidbehandelingen van dokter Dagmar Ostijn, onderging een grondige make-over. Onze behandeling op maat: een shot jonge, frisse en natuurlijke branding.
Name branding
Omdat ‘centrum voor behandeling en preventie van huidveroudering’ niet bepaald vlot over de tong rolt, begon de verjongingskuur met een namebranding. ‘Skinical’ zegt het allemaal: herkenbaar, opgewekt, fris, esthetiek en medische kennis.
Branding en huisstijlafgeleiden
De naam is er, nu alleen het gelaat van Skinical nog. Dagmars core business wordt met de sierlijke, organische grafiek in een oogopslag duidelijk. De vormen representeren de huidlijnen, de kleuren tonen waar de dermatologe en haar team naar streven: jou naturel en jong in je vel laten voelen.
Hou u vast voor een serieuze dosis huisstijlafgeleiden: goodiebags, haarbanden, balpennen, dossiermapjes, do not disturb signs, visitekaartjes, raambelettering, socialemediatemplates, brochures en ten slotte nog cadeaubonnen. Skinical mag en zàl gezien worden.
Website
Dermadents vorige website kreeg een Skinical-look aangemeten, vanbuiten en vanbinnen. We lieten de back-end door onze vingers gaan en streken alle technische rimpels glad. Dankzij de zachte roze CTA-buttons is de huisstijl op een subtiele manier zichtbaar en met de vlotte navigatie vind je direct de juiste behandeling. Skinical, you look good. En je bent ook UX-proof.
Communicatieondersteuning
We zien het groots. Een sterk merk als Skinical, dat moet natuurlijk top of mind worden. Met een uitgekiende, strategische communicatiestrategie veroverde Skinical al snel het hoofd van de doelgroep. Naamsbekendheid for the win met verhuiscommunicatie naar verschillende doelgroepen, teasende content voor sociale media en de nodige buzz via newsletters.
Ook nood aan een totaalaanpak van je merk? We denken graag met je mee.