Jilles Beer & BurgersAl meer dan 10 jaar combineert Jilles Bier & Burgers het beste van twee werelden: bier en burgers. Met vestigingen over heel Vlaanderen genieten foodies, toeristen en burgerlovers van dat ijzersterke duo. Zo’n duo verdient natuurlijk een ijzersterke visuele merkidentiteit.
Wat moeten het logo en de huisstijl uitstralen?
In de eerste plaats wil Jilles vooral laten zien dat het geen doorsnee fastfoodrestaurant is. Hier kom je genieten van homemade comfort food en straffe Belgische bieren. Het menu loopt over van het karaktervolle eten, de locaties ademen een en al oldschool gezelligheid. Een oldschool restaurant met karakter? Daar kunnen wij wel wat mee op vlak van branding.
Update van de huisstijl met nieuwe kleuren en logo
Bij Jilles kom je altijd een beetje thuis. De warme, gezellige huiselijkheid voel je ook in de branding. De zachte rode en bruine tinten doen denken aan de rustieke interieurelementen die je in elk restaurant spot. Het muntgroen en okergeel zorgen voor frisse accenten.
Logo-ontwerp
Het logo is enerzijds eenvoudig en sober om een ruime doelgroep aan te spreken. Anderzijds zorgt de vette letter ook dat het merk meteen in het oog springt. Het resultaat is een tijdloos ontwerp met vintage vibes.
Signalisatie aan elk restaurant
Je vindt Jilles steeds terug in karaktervolle panden in bruisende stadscentra. Om geen afbreuk te doen aan de authentieke gebouwen, ontwikkelden we stijlvolle maar bescheiden signalisatie. Geen opvallende, schreeuwerige kleuren maar toegankelijk en ongedwongen design.
Flyers, buttons, dibonds, kleding … en Rostekop!
Op 10 jaar tijd passeerden er al een pak huisstijlafgeleiden de revue: flyers, dibonds, kleding, buttons, zelfs een eigen bier! Voor Rostekop gingen we nog een stapje verder. Dit dochtermerk van Jilles viel zo goed in de smaak, dat het een eigen branding verdiende.
Ontwerp en drukwerkbegeleiding voor de menukaarten
De menukaarten staan vol gouden combinaties. Het ontwerp straalt een warme en gezellige sfeer uit die past bij de comfort food die het restaurant serveert.
Fotografie versterkt je merkimago
Communicatiemiddelen als de website, social media en nieuwsbrieven hebben nood aan kwalitatieve beelden. Beelden waarvan het water je in de mond komt. Gelukt? Van al dat eten krijgen wij alvast honger.
En wat is jouw verhaal? Vertel het ons tijdens een vrijblijvend gesprek.