BronnTake a moment to relax. Bij privéwellness BRONN lukt dat zonder zorgen. Voor de on- en offline communicatie van de wellness, gingen ondernemerskoppel Tommy en Evelien met ons rond tafel zitten. Met een totaalproject – name branding, copywriting, branding en website – brachten we hun zorgvuldig ingerichte spa rustgevend tot bij de doelgroep.
Challenge
De doelgroep warm maken om het warm te krijgen. Dat was eigenlijk Tommy en Eveliens vraag. Aan de hand van een workshopsessie dompelden we onszelf volledig onder in de wellness. Zo ontdekten we de juiste troeven die de doelgroep overtuigen om een zalig moment van ontspanning te boeken.
Ten tweede was de creatie van een totaalervaring even essentieel als essentiële oliën. Je moet als potentiële bezoeker al vanaf het eerste contactmoment de rust en kalmte van de wellness ervaren. Zelfs al ben je er nog niet.
Name branding
De eerste stap in dit totaalproject was de name branding. Wanneer we een naam bedenken voor een merk, keren we terug naar de kern. Tijdens deze name branding stelden we onszelf de vraag: wat doet een wellness met je?
Je dompelt je onder in totale rust, je neemt tijd voor jezelf, je herbront. En dat doe je bij BRONN.
Branding
Tommy en Evelien vertrokken vanuit de kracht van pure, aardse materialen voor het interieur van BRONN. Ze cureerden alles met zorg en laten de experience zo overal doorsijpelen. En wij ook, met een branding die de luxueuze, high-end belevenis alleen maar versterkt.
De branding is complementair aan de thermische cyclus die je in de wellness ervaart. Bruine tinten als verwijzing naar de warmte van de sauna. De tegels van de buitenspa vind je dan weer terug in het logo. Ten slotte zorgt het patroon voor textuur, zoals de textuur van een zachte badjas. Al volledig zen?
Website en webcopy
Om de doelgroep volledig klaar te stomen voor een bezoek aan BRONN, ontwikkelden we een website volledig op maat. Het doel? Lead generation en conversie. Ervoor zorgen dat mensen reserveren dus. Het design is perfect in balans, en je wordt stapsgewijs doorgestuurd naar het reservatieformulier.
In de webcopy focusten we extra op de voordelen van wellness voor je gezondheid. Daarnaast zetten we ook die specifieke BRONN-vibe om in woorden. En dat alles geoptimaliseerd voor Google, of course.