Landingspagina

Landingspagina

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut sem lacus, varius non semper sit amet, faucibus vitae eros. Suspendisse egestas eros nec tempus pulvinar. Etiam id eros quis eros pulvinar molestie. Nunc pretium nulla ut molestie lacinia. Praesent eu pellentesque ex, et tristique neque. Phasellus laoreet aliquam venenatis. Pellentesque sed elit metus. Nam sit amet vehicula ante. Curabitur convallis augue eu leo finibus venenatis.

Pellentesque congue arcu quis dui fermentum, quis elementum ex dignissim. Nam sit amet leo nibh. Mauris elementum consequat urna sed consequat. Donec libero erat, accumsan ac augue ut, lacinia eleifend sapien. Quisque vel dapibus quam. Nullam semper, diam a fringilla posuere, nisi ante molestie neque, eu tincidunt ante nunc ac orci. Curabitur sollicitudin est urna, ut vestibulum felis laoreet quis. Duis eu dolor sed enim rhoncus venenatis. Nulla ac laoreet ante. Praesent id elit ac risus blandit ultricies sed ac felis. Maecenas sed varius leo, sed porttitor lorem. Aliquam blandit in turpis vel feugiat. Morbi quis nisl ac purus fringilla consectetur. Vestibulum feugiat, nisi vel facilisis dictum, orci arcu maximus libero, non cursus neque ipsum in tortor. Nunc eget felis gravida mauris egestas malesuada.

Vivamus et lacus nisi. Quisque risus risus, sodales nec rutrum at, pretium non dui. Donec pharetra elit et libero interdum lacinia. Fusce lacinia dolor quam, non hendrerit risus rutrum vitae. Donec et purus a odio condimentum suscipit et ac mi. Vestibulum id fringilla tortor. Vivamus orci eros, molestie elementum elit non, viverra condimentum nulla. Praesent leo mi, convallis a tortor ac, facilisis pharetra felis. Sed elementum dolor non malesuada rutrum. Proin lobortis congue commodo. Nunc fringilla sit amet erat id consectetur. Suspendisse rhoncus risus vitae est fringilla bibendum. Donec non augue nulla. Morbi ac eleifend velit. Cras sed augue nec enim sodales lacinia ut eget dolor. Morbi condimentum dui vel metus consequat pulvinar.


Bloovi case 4

Pellentesque congue arcu quis dui fermentum, quis elementum ex dignissim. Nam sit amet leo nibh. Mauris elementum consequat urna sed consequat. Donec libero erat, accumsan ac augue ut, lacinia eleifend sapien. Quisque vel dapibus quam. Nullam semper, diam a fringilla posuere, nisi ante molestie neque, eu tincidunt ante nunc ac orci. Curabitur sollicitudin est urna, ut vestibulum felis laoreet quis. Duis eu dolor sed enim rhoncus venenatis. Nulla ac laoreet ante. Praesent id elit ac risus blandit ultricies sed ac felis. Maecenas sed varius leo, sed porttitor lorem. Aliquam blandit in turpis vel feugiat. Morbi quis nisl ac purus fringilla consectetur. Vestibulum feugiat, nisi vel facilisis dictum, orci arcu maximus libero, non cursus neque ipsum in tortor. Nunc eget felis gravida mauris egestas malesuada.

Vivamus et lacus nisi. Quisque risus risus, sodales nec rutrum at, pretium non dui. Donec pharetra elit et libero interdum lacinia. Fusce lacinia dolor quam, non hendrerit risus rutrum vitae. Donec et purus a odio condimentum suscipit et ac mi. Vestibulum id fringilla tortor. Vivamus orci eros, molestie elementum elit non, viverra condimentum nulla. Praesent leo mi, convallis a tortor ac, facilisis pharetra felis. Sed elementum dolor non malesuada rutrum. Proin lobortis congue commodo. Nunc fringilla sit amet erat id consectetur. Suspendisse rhoncus risus vitae est fringilla bibendum. Donec non augue nulla. Morbi ac eleifend velit. Cras sed augue nec enim sodales lacinia ut eget dolor. Morbi condimentum dui vel metus consequat pulvinar.


"Ik kan enkel maar positief zijn! Deze jonge groep van gedreven professionals heeft mij vanaf ons eerste gesprek zeer goed geholpen in het ontwikkelen van mijn merk/bedrijf. Ik zou me nu geen leven meer zonder De Barbaren meer kunnen voorstellen."

— Thijs Beddeleem, El Vagabundo

20220519 Barbaren Landingspagina 134

1. Intake gesprek – Creatieve inspiratie – Jullie waarden, positionering, missie/visie, brand stijl

2. Name branding op basis van onderzoekstraject – 10 Voorstellen uitwerken in presentatie

3. Op basis van onderzoekstraject een uniek merkidentiteit ontwikkelen (naam, baseline en tone of voice) – 3 pistes voorstellen in uitgebreide presentatie

4. Sterke merkervaring creëren – Huisstijl afgeleiden (brochure, kledij, ...), verpakking, online marketing, fotografie en video

ONTDEK ONZE WORKFLOW

Hart voor ondernemen en vertellen

De Barbaren houden van verhalen ontdekken en versterken, en hebben daarvoor een mozaïek aan expertises in huis.

SAMEN JOUW KRACHTIG BRAND VERHAAL LANCEREN?

Dat kan! Stuur ons een berichtje en dan zitten we snel samen voor een intake gesprek over jouw merk.

Ik heb interesse in:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact op!