OSKOMaak kennis met Osko, je nieuwste favoriete cateraar met een brandende passie voor pizza. Van chef Andreas’ heerlijk verse zuurdesempizza loopt het water je ongetwijfeld in de mond, maar ook die authentieke branding en website hebben dat effect. Disclaimer: een pizzacraving na het lezen van dit project is zéér waarschijnlijk.
Challenge
De tijd van een schotel bij de lokale traiteur of slager afhalen voor je feest, is voorgoed voorbij. The bigger, the better. Een boodschap die ook chef Andreas van Osko niet ontging. Hij zag zijn cateringbedrijf dan ook als een totaalproject: niet alleen het eten moet goed zijn, ook de website, het logo en de fotografie moeten er knal op zitten. En in zo’n projecten zetten wij maar al te graag onze tanden.
Branding
Niet alleen de pizza’s zijn een lust voor het oog, ook de branding mag er - in alle bescheidenheid - zijn. De warme groene hoofdkleur weerspiegelt het DNA van Osko: kwalitatief, vers en betrouwbaar. Het oranje als contrasterende steunkleur accentueert het jonge en gedreven karakter. Daarnaast is het een subtiele knipoog naar het karakteristieke vuur van de houtoven.
Omdat een pizza natuurlijk een krokant korstje heeft, voorzagen we ook de typografie van een randje. Op hoeveel verschillende manieren lees jij Osko?
Het team van Osko doorkruist met plezier het hele land om events te cateren en van smakelijke pizza’s ter voorzien. De Osko bestelwagen speelt daarbij een belangrijke visuele rol. Partner Plotz zorgde voor een strakke belettering zodat ook hier de merkidentiteit consistent blijft.
Na je feest toch nog een pizza craving? Neem dan gewoon die Osko-pizza mee naar huis. In een fancy Osko-doos, natuurlijk.
Website
Op de website brengen we Osko’s rustieke vibes zelfs online over. De sfeervolle fotografie en de volle groene kleur die mooi contrasteert met de oranje buttons zorgen voor een strak maar karaktervol design. De website vertelt mensen niet alleen hoe Osko hun feest onvergetelijk maakt. Hij vertelt ook het verhaal achter de pizza’s. Een verhaal dat zó de moeite waard is, dat we besloten er een hele pagina aan te wijden. Je voelt de passie voor het vak in de sympathieke, warme tone of voice.
Met call to actions maakten we de drempel om contact op te nemen zo laag mogelijk. Je navigeert vlot richting de contactpagina en vindt de nodige info op de cateringpagina.
Fotografie
Mochten Andreas’ woorden je nog niet volledig overtuigd hebben, dan zijn er nog steeds de foto’s. Fotograaf Piet De Kersgieter had voor deze shoot maar een doel: jou doen watertanden. Missie volmondig geslaagd, vinden we!
Op zoek naar de ideale partner voor je (re)branding? Wij hebben expertise op overschot.