Blikvangers

Blikvangers headerbeeld
Blikvangers Aandacht trekken en een blijvende indruk achterlaten, dat was de core business van Image4U. Om dat ook voor hun eigen merk en merknaam te bereiken, zorgden wij voor een rebranding die exact dát doet: blikken vangen. Met een nieuwe naam, nieuwe huisstijl en een heleboel leuke afgeleiden zijn alle ogen nu gericht op Blikvangers.

Kick-start van een nieuw merk

Een nieuwe naam, maar nog steeds dezelfde waarden en service.

We ontwikkelden een strategie voor de lancering van de nieuwe merkidentiteit. Die omvat onder andere teasende content om de volgers op sociale media warm te maken voor de grote verandering. Via een aandachttrekkende nieuwsbrief werden klanten en leveranciers op de hoogte gebracht van de rebranding.

BLIK stories
20241206 Blikvangers Case Blik 14

Blikvangend blikje bier

Welk gadget past er beter bij Blikvangers dan een blikje? Een blikje met een sticker! We ontwierpen een design waar alle aandacht naar de nieuwe naam gaat, en gaven het een interactieve touch. De ontvangers konden als het ware zélf Image4U transformeren naar Blikvangers door het nieuwe logo op het blik te plakken.

We voegden nog een bijpassend extraatje toe in de vorm van een bierviltje. Op de ene kant een triggerende quote, op de andere kant een pakkend gedichtje — uiteraard volledig in de nieuwe stijl van Blikvangers.

Website

Een nieuwe naam, een nieuw logo, een nieuwe stijl … Wat mist er nog in het rijtje? Juist ja, een nieuwe website natuurlijk.

Na de strategische analyse van het originele webplatform, besloten we de online aanwezigheid te optimaliseren met een website, gekoppeld aan een Google Ads campagne voor meer zichtbaarheid.

BLIK website

Afgeleiden

Een stickertje hier, een stickertje daar, met belettering als corebusiness waren de mogelijkheden voor Blikvangers oneindig. Heel leuk om ons design zo tot leven te zien komen!

Blikvangers trui

Ook nood aan een totaalaanpak van je merk? We denken graag met je mee.


Let's talk!